onsdag 1. juli 2015

Ord til en Mann

Hei Hei 

Da er det Onsdag å det er min tur til å inspirere dere <3

Denne gangen vil jeg gjerne vise dere ett kort, som er laget til 
"Den spesielle Mannen"

 


Jeg har nok en gang hentet arkene fra StudioLight sin blokk med 12 ulike mønsterark som er perfekt til manneprosjekter.

Jeg har brukt detaljer som tanhjul charms og filmrull.
Bokstavene er hentet fra ett ark med klistremerker fra Storyteller. 

 


Inni kortet er det en firkant som man kan skrive en hilsning inni, for de som ønsker det. 

Da har dere sett mitt firkantet kort.

 

Her er produktlisten, linket opp mot nettbutikken. 

Bazzill - Sort Kartong
Tim Holtz - Filmrull
Charms
Klistremerker - Storyteller - Alfabet 
Papirdesign - Halvperler 


Ønsker dere en fortsatt flott Første Juli <3 

Klem fra DT Silje Kristin <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails