mandag 27. juli 2015

Enkle Glasskrukker

Hei Hei Dere <3 

I dag er det Mandag og jeg har byttet dag med Ida i noen uker frem i tid :-)
Dette skyldes at jeg holder på å pakke ned kjøkkenting og bøker -og det neste er Scrappe utstyret. Gjett om jeg gruer meg til jeg skal organisere og pakke det :-P
Men tro hvor deilig det skal bli og scrappe igjen på ett nytt rom <3

Men nok om det ;-) Jeg har denne gangen pyntet litt enkelt på noen krukker. Disse krukkene kan du fylle opp med mye snacks eller hjemme laget cockies til å ha stående på kjøkkenbenken. 
Uansett så er mulighetene uendelig når man pynter og frisker opp glasskrukker.

 

Det er to krukker, som har fått hver sin store sløyfe nedenfor lokket. 
Den til høyre har jeg brukt mørk Grå Strie og den til venstre er Strie som er sand grått. Det er i mine øyne ett lekkert bånd som selges per meter som passer til vintage og chabby Cich prosjekter. 

Rundt lokket på glassene har jeg festet en summerfugl charms med hyssing i natur og grå farge.

På selve sløyfen har jeg laget en tag, som jeg har festet til hver og en av krukkene med metal ringer i bronse farge.

Dette er mønsterark som er hentet fra en paper pad fra StudioLigth <3 


 


Tagsene er bygd opp med 3 Puter, papiret er svertet i kantene og gjort slitte.

I Mellom lagene med papir, har jeg også brukt Osteklut
Dette er en pakke med 5,5 meter med osteklut, den varer kjempe lenge ;-)

  


På begge merkelappene har jeg brukt ulike blomster. Den ene er en flott pairblomst fra Storyteller Cherry Blossom.
Den hvite blomsten er svertet til med brun Distress Ink. 

På tagsen har jeg brukt en hvit ramme ( selges kun butikk ), denne har jeg også svertet litt. I begge hjørnene finner du store grønne bling fra Papirdesign.

   


Da har dere sett mine enkle glasskrukker <3 
Som kan brukes til det meste. Tror jeg skal bruke mine til scrappe stæsj sånn etter hvert ;-) 
 


Da ønsker jeg dere en flott mandag <3 

Jeg skal lage to prosjekter til, før scrappe utstyret skal pakkes sammen for en kort periode :-)


Klem fra DT Silje Kristin <3 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails