søndag 5. juli 2015

Ny designer for TreL

Hei! 

Mitt navn er Ida Kristin Dølmo, jeg er 27 år, og jeg er så heldig å ha fått bli en del av TreL sitt fantastiske designteam!

 Dette er meg.


Til daglig jobber jeg som journalist i Avisa Nordland, men på fritiden min setter jeg meg mer enn gjerne ned med litt håndarbeid, enten i form av strikking eller scrapbooking.


Jeg har drevet med scrapbooking i mer enn ti år, men da selvsagt i helt andre former enn i dag. Det var først for to år siden at hobbyen min skjøt fart, og i dag har jeg bokhyllen full av mønsterark, puncher, dies, papirblomster, blondebånd og pynt og dekor i ulike former og farger. 



Når jeg scrapper elsker jeg å bruke sterke farger på prosjektene mine, men i det siste har jeg blitt flinkere til å prøve meg på nye stiler, farger og fasonger. Noe av det jeg synes er aller vanskeligst å lage, i likhet med mange andre scrappere, er selvsagt guttekort. Men med litt prøving og feiling og en god dose tålmodighet kommer dette seg også etter hvert. 



Inspirasjon finner jeg blant annet i blader og på sosiale medier. Jeg bruker Pinterest, Instagram og ulike blogger flittig, og her legger jeg også ut tips, ideer og ting jeg har laget. Du kan finne meg her:


Instagram: idakristinskortmakeri



Pinterest: IdaKristin88

Som medlem av TreL sitt DT-team håper jeg å kunne gi deg masse inspirasjon og et lite dytt bak til å utfordre deg til å prøve ut nye ting. Jeg tror også at jeg selv kommer til å utvikle meg mye, og jeg må nok vri hjernen min litt rundt for å finne opp kruttet på nytt. Men jeg tror det blir spennende, og jeg gleder meg masse til å sette i gang.



Vi ses! :)




3 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails