søndag 3. mai 2015

Sorte Tannhjul

Hei hei dere :-)

Tenk at det i dag er tredje Mai. Vi er komment til den månden hvor ting i nord skal bynne å spires og gro. 
Det blir grønnere på trærne, friske lukter i luften, dagene blir lysere og temperaturen blir varmere å varmere. 
Det er rett å slett en helt fantastisk tid,
 vi har i vente i de ukene som kommer. 

Mai betyr ikke bare at vi begynner å få sommer her nord. 
Det betyr også at overalt her i landet er det 
gutter og jenter som gjør seg klare til å ta det siste steget som Konfirmant å gå inn i de voksnes rekker.
I denne anledningen har jeg tenkt å vise dere ett konfiirmasjonskort,
 nok en gang til en ung herremann. 



Som base på dette kortet har jeg brukt en grå Bazzill.
Oppå der igjen har jeg brukt sort bølgepapp. 
Dette er en kartong som er 30x30 og som fås kjøpt i Butikk. 
Hvis du ser på kortet har jeg brukt samme bølgepappen på mitten av kortet.
 Jeg har revet i kantene å plassert den i mellom mønsterarkene med 3D puter.

Mønsterarkene er to ark som er fra Kort & Godt. 

Først brukte jeg dette arket.
Konfirmant Gutt 2  



Dette er arket jeg har brukt under motivet som erpå kortet.
 Konfirmant Gutt 1


Begge disse arkene finner du på kortet.

Oppe i høyre hjørne har jeg stanset ut tre Tannhjul. 
Dette er ett sett med 3 Dies fra KeiserCraft.

Decorateive Cogs





Hjulene har jeg stanset ut i en sort kartong i en sort kartong med glitter, 
disse har jeg stanset ut, å lakt dobbelt. 
Det som er det fine med disse diesene, er at der store og dekrotive. 
Du kan bruke dem på alle prosjekter som er til menn eller gutter.




Nede i det andre hjørnet, finner du Chipboards fra Storyteller, som er formet som tannhjul. 
Disse har jeg dekorert med Sort Stickles, for å få den glittrende efekten. 

OBS: Bruker du stickles på chipboards, ta det på dagen før, 
dette for at det bruker lang tid på å tørke og det rekker seg lit sammen, 
så muli du må gå over en gang til i kantene.

kOnFirManT er skrevet med alfabet i fra Storyteller. Dette er klistremerker. 



Motivet på kortet er hentet fra ett utklippingsark fra Papirdesign - Stilige Karer

Hvis du legger merke til de svarte strekene som er å finne runt på kortet. 
Disse har jeg laget med den Sorte Wink of Stella kosten.




Da har dere sett mitt konfirmasjons kort, med Sorte Tannhjul.

Dette er produktlisten, med linker til nettbutikken. 

Bazzill - Mørk Grå Kartong
Mønsterark - Kort & Godt - Konfirmant Gutt 1 
Mønsterark - Kort & Godt - KOnfirmant Gutt 2 
Sort Bølge Kartong - Kun i Butikk 
KeiserCraft - Dies - Tannhjul
Storyteller - Chipboards - Tannhjul
Klippeark - Papirdesign - Stilige Karer
 Sort Stickles
Storyteller - Alfabet
Wink of Stella -  Black Shimmer
Papirdesign - Halvperler

 
 Da håper jeg dere likte konfirmasjonskortet, med svarte tannhjul. 
Her i Bodø skinner solen for fult og jeg nyter den utendørs. Håper solen skinner der du er også. 


Klem fra DT Silje Kristin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails