mandag 25. mai 2015

Bryllups kort


Hei dere, i dag skal jeg vise dere et til Bryllups kort jeg har laget.

Her har jeg brukt : 
Mønsterark fra Papirdesign -  Hell og Lykke " Giftering og sammen for alltid "
Chipboard hjerter fra Storyteller
Stempel fra Kort & Godt som heter De Lykkelige To
Hvite halvperler fra storyteller
Ringer fra Kort & Godt 
Div blomster fra Papirdesign


Klikk for å forstørre bilde


Klikk for å forstørre bilde

Klikk for å forstørre bilde

Klikk for å forstørre bilde


Klikk for å forstørre bilde

Klikk for å forstørre bilde

Her er det ferdige resultatet av korte mitt

  Sånn ble korte inni




   Hjerte har jeg Embosset med gull pulver


Ha en super mandag dere
klem fra May-Britt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails