torsdag 7. mai 2015

Min Første Minne Bok

Hei Hei på Dere :-)

Plutseli så skinte sola for fult på utsiden, da måtte jeg bare benytte meg av sjangsen. På me skoa ut me kameraet, for å knipse mitt nye prosjekt. 
Det er også mitt nye prosjekt som jeg skal dele med dere i dag. 

TreL.no har fått inn noen aldeles herlige nye ark fra FabScraps
Det er små søte elefanter på noen av arkene, både i rosa og i blå. 
Jeg har tatt for meg de nye arkene i blå og brukt dem på en boks som ser ut som en bok. Å slik ble resultatet <3 



Jeg har brukt to ulike ark fra FabScraps.




Denne er med de søte elfantene på <3 



På lokker har jeg brukt flere ulike blå detaljer. Sugerørene har jeg festet sammen ved hjelp av en sløyfe i hvitt blonde bånd.
Det samme båndet har jeg brukt for å lokke boksen, selv om jeg har brukt magneter.


  
Teksten oppå lokket "Little Baby" er skrevet med klistremerker.



Som base runt selve boken har jeg brukt en hvit bazzill med dotter på. 
Grunnen til at jeg har valgt meg ett slikt papir 
og ikke ett som er helt slett.
 Er fordi jeg ønsker å tilføre noe ekstra, 
der det ikke er pynt eller detaljer, som bok ryggen.

Runt hele boken har jeg festet hvit perlesnor.



Jeg har brukt ulike blomster i fra papirdesign på lokket av boken.
Alle blomsterne har fått den kalre Wink of Stella med glitter på seg.



Inni boken har jeg brukt de samme arkene som på utsiden.



Teksten inni, er skrevet med de samme klistremerkene som på utsiden.
Her har jeg også brukt de samme blomsterne. 



Slik ser boksen ut på baksiden :-)



Da har dere sett Min første Minne Bok <3

Her er produktlisten, Linket opp til nett butikken.

Bazzill - Hvitt Dotted - Kun Butikk
Mønsterpapir - FabScraps - Blue Ellie 
Mønsterpapir - FabScraps - Baby Boy 
Perlesnor - Kun Butikk
Blonder - Kun Butikk
Martha Stewart - Punsh - Leaf  
Sugerør
Papirdesign - Blomster - Roser Blå 
Papirdesign - Hvite Knopper
Papirdesign - Hvite Tulipan Knopper
Papirdesign - Hvite små Blomster
Papirdesign - Store Roser Blå
Storyteller - Hvite Halvperler 
Wink of Stella Brush - Clear Shimmer


Da ønsker jeg dere en flott kreativ Torsdag <3 

Klem fra DT Silje Kristin 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails