søndag 6. mars 2011

Konfirmasjon, gutt

Konfirmasjonstiden nærmer seg, og jeg har laget noen konfirmasjonskort til gutt.

Både til innbydelsen og gratulasjonskortet har jeg brukt arket Konfirmant, gutt fra Papirdesign.
På invitasjonen har jeg brukt alle de tre mønstrene som er på arket. Her har jeg også brukt stjernediesene fra Spellbinders:


Gratulasjonekortet har jeg laget med pengelomme. I tillegg til mønsterarket har jeg brukt stempel fra Stempelglede og Tim Holtz, samt dies fra Spellbinders.

Og til slutt har jeg laget et bordkort. Jeg har laget dem veldig enkle, med tanke på at det ofte skal lages mange i en ellers travel tid. Jeg har kun brukt stjernediesene fra Spellbinders. Bokstavene er trykket med et gammelt magnetstempelsett fra Making Memories:

Klem fra Lene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails