tirsdag 22. mars 2011

Harry Potter

Fikk de nye Harry Potter mønsterarkene fra Linda.
Jeg har verken lest en bok eller sett en film om Harry potter..
Men jeg fant ut at det ikke var nødvendig, for å kunne kose
meg med å lage noe av disse arkene :)
Her har jeg dekorert en sylynder for å ha en flaske vin i.
Har brukt arkene Harry Potter/collage -nr 112333
og Harry Potter /Quidditch- nr 112334
fra Creative Imaginations
Rammene er fra Die Cut Harry Potter Cardstock - nr112341
Jeg har limt klistermerker fra Harry Potter Epoxy nr112339,
men her kan man også foreksempel skrive en hilsen, lime inn et bilde osv.
Blomstene er fra Prima nr 111258
Bånde med pæler er nr 104660 (Du finner et stort
utvalg av disse inne på TreL)
Nederst har jeg limt på en kant med gamle knapper:)
Har laget en Lo på mønsterarket Harry Potter/ Hogwart Exspress
Nr 112338
Har brukt litt hvitmaling og Glimmer Mist på det først,
Rammene er fra samme Dic cut Harry Potter, som de jeg har brukt
på Vinboksen.
En enkel LO, der rammene gjør hele siden :)
Blomster og blader er fra Prima.


Å til sist har jeg laget et Harry Potter kort :)
Brukt arket Harry Potter /Hogwarts Crest nr 112336,
rammene, og bildene er fra Die cut arket.
Takk for at du titter :)
Klem Isabell

1 kommentar:

  1. Så mye fint å se på. De rammene var jammen kule og her i vår familie står allt som har med Harry å gjöre virkelig höyt i kurs!! He he...!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails