onsdag 9. mars 2011

Bryllupskort


Av de nydelige papirene til Papirdesign har jeg nå laget noen bryllupskort. Til gratulasjonskortet har jeg brukt arket Par i hjerter, grå, til invitasjonen og bordkortet har jeg brukt arket Invitasjon, grå.

Invitasjonen har jeg valgt å lage som en eske, da det ofte er mye som skal med være med i en bryllupsinvitasjon. Jeg har skrevet invitasjonsteksten på vellum, for å få en mer eksklusiv følelse. Vellumen har jeg brettet i trekkspillform og limt fast den ene enden i bunnen.
Til pynt på lokket har jeg brukt Pyntegren med blomst og diamanter, og jeg har brukt Spellbinders for å trykke ut formen teksten er stemplet på. (Hvis dere synes det er vanskelig å se, kan dere trykke på bildene, så blir de større).

Bordkortet har jeg laget veldig enkelt. Jeg har brukt baksiden på arket Invitasjon, grå, og trykket ut et hjerte med den minste diesen i Spellbinderssettet Classic Heart.


Til gratulasjonskortet har jeg også brukt Spellbinders, denne gangen Lacey Circles, som jeg har trykket ut en ramme med. Denne har jeg montert på 3D-puter, for å forsterke rammeeffekten. Til pynt har jeg kun brukt hjerter som jeg har trykket ut med dies fra QK, og pyntet med en bling-stein.

Beklager de mørke bildene, håper dere ser godt nok.
Ha en fin kveld!
Klem, Lene

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails