søndag 21. september 2014

Gledespost i dag! TreL har fått en ny designer!

God søndag alle sammen! Her i TreL bloggen i dag er vi veldig glade! Vi har fått med oss en ny fantastisk designer♥ Her kan dere få lese litt om henne og se flere fantastiske ting hun har laget for TreL til nå♥

Silje hjertelig velkommen som designer for TreL

♥♥♥
~♥~

Heisann alle sammen :)


Jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne, men jeg er TreL.no sin nye designer. Mitt navn er Silje Aunan, jeg er 26 år gammel. Jeg begynte med scrapping i november i fjor. Jeg bor på nordsia av Bodø byen sammen med min kjære samboer. Til daglig jobber jeg i dagligvaren der jeg får møte nye mennesker hver dag, noe jeg liker kjempe godt. 

Denne fantastiske hobbyen er blitt en stor del av livet mitt og jeg elsker det. Kartong, ulike mønsterark, blomster, bling, blonder, stempel you name it! Som får det til å krible i de kreative fingrene mine. Jeg får inspirasjon over alt, bare jeg ser ett bilde eller kommer over noe spesielt er ideene der. Det jeg liker aller best er ting som er nyskapende, ting som man ikke ser så mye rundt omkring. Jeg liker å lage ting i papir som man blir inspirert av. Og min lille elsk er ulike bokser i papir/kartong.
En annen ting som jeg er veldig opptatt av er fargesammensetningen. Det må gå i ett, fargene, blomsterne, mønsterarkene må være i tråd med hverandre. På denne måten blir det en bedre "harmoni" over kortet eller boksen man lager. 
 

Skal jeg si noe om spesielle stiler jeg liker er jeg veldig glad i vintage og shabby chic. Flere ulike mønsterark sammens med detaljer er to ting jeg nesten ikke kan unngå når jeg skal scrappe. Jeg kan putte på og putte på flere ting, for å få frem helheten i kortet. Da i form av blonder, charms, blomster, bling etc.



Den største overraskelsen jeg har hatt i denne utviklingen min, er hvor godt jeg kom til å like gutte- eller mannekort. Disse brukte å være min aller største frykt. Nå er det bare gøy. Det viktigste når det gjelder de maskuline kortene er: mørk kartong, røffe mønsterark og røffe å kule detaljer.
 

Det siste jeg har jobbet med eller prøvd meg på er staffeli kort med skuff. Har du tatt turen innom TreL.no i det siste, har du kansje sett den der. Jeg har brukt mønsterarkene fra BoBunny for å skape en høstlig tema rundt hele staffeliet. Istedenfor blomster, lagde jeg runde "baller" og plasserte oppå kortet. 


Da har jeg fått vist dere et innblikk i stilene mine. Hva jeg liker og også noen av favorittene mine. Jeg håper jeg kan inspirerer dere som ny DT, for verdens beste og koseligste hobbybutikk i laaang tid fremover.

Vil du ta en nærmere titt på bloggen min, så kan du se flere av prosjektene mine i mitt lille papirverksted <3

Håper dere gleder dere, for det gjør jeg. 

Silje 

7 kommentarer:

  1. Wow!!! Her var det mye inspirerende og jeg som ikke (tror) får til esker blir så imponert. Lykke til som dt hos TreL, og grattis til TreL som får en så dyktig dt ♥

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen masse takk <3 de eskan e enklere enn d dem ser ut til, bare si i fra, så hjelpa æ dæ gjerne :)

      Slett
  2. Ja hjertelig velkommen Silje på laget :)

    SvarSlett
  3. Kjære Silje! Du har laget så utrolig masse fint! Gleder meg til å bli bedre kjent med deg :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Chatrine, ja i lige måde <3

      Slett
  4. Gratulerer til TreL med en ny og dyktig designer :) og til deg Silje: Gratulerer! Dette fortjente du, og jeg vet du kommer til å storkose deg!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails