søndag 4. september 2011

Pion design, Väntan på Tomten II - del 1

Jeg har vært så heldig å få prøve noen av de nye julearkene til Pion design. Arkene er nydelige - både på forsiden og på baksiden. Alle arkene kommer fra serien Väntan på Tomten II.

Det første jeg vil vise dere er en gavepose jeg laget med arket Julstjärna. Jeg har i tillegg brukt en tag fra arket Tagsark.




Jeg har også laget et kort. Her har jeg brukt både forsiden og baksiden på arket Vinterfågel og baksiden på arket Julstjärna. Bildet er fra Tagsark.


Det eneste negative jeg kan si om disse arkene er at de er for små 12" x 12" blir ikke nok når man har så fine ark :)

Jeg har laget to kort til av disse arkene, men de kommer i en egen post, slik at dere ikke blir helt forvirra av alle bildene.

- Lene -

1 kommentar:

  1. Nydelig kort av nydelige ark. Blir i skikkelig julestemning nå. He en fin uke ;-)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails