torsdag 1. september 2011

Bryllupskort


Endelig er august over, og forhåpentligvis blir det tid til litt scrapping igjen.

Var i bryllup i midten av august, og lagde to kort til anledningen.
Tenkte jeg kunne vise dem frem.

Det første kortet har jeg brukt ark fra Pion Design. Mønsterarket er
fra Minnenas Atelje/Ros og motivet er fra klippearket er fra
Från mormors vind/Kärlek. Borden rundt har jeg laget med en
Martha Stewart-punch og teksten er et stempel fra Papirdesign.
Jeg har stemplet det på vellum. Til slutt noen roser til pynt.




På det neste kortet har jeg brukt ark fra Melissa Frances serie
5th Avenue. Jewell og Antonia. Pyntet med roser og en sløyfe.






















Håper høsten bringer med seg masse tid til scrapping.
Nå når julearkene er begynt å komme er det bare å sette i gang :)

Klem,
Lise

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails