tirsdag 22. mars 2011

Vennskapskort og Bursdagskort - Inkido ♥

Jeg har laget et par kort med de flotte arkene til Inkido. Det er virkelig lenge siden jeg har jobbet med mørk rød og spesielt i kontrast med hvitt og grått. Så det var veldig spennende egentlig. Gøy å leke med rødt igjen uten å være juletema liksom :)

Dette kortet er forsåvidt veldig enkelt, men syntes arkene dominerte nok i seg selv så slik ble det:
 Jeg har brukt: Inkido - Is this Love - Live
Punch - EK - Folk Heart Whale Of A Punch
Scrappers Floss - white
Knapper oppå hjertene, de røde hjertene er fra et skjerf :)


Det andre kortet er også fra Inkido serien men i søte rosafarver ♥

 Innsiden av kortet: Beklager at fargene ble litt rare, aner ikke helt hva som skjedde når jeg tok bildet inni, men dere ser da hva jeg har brukt ihvertfall :)
På dette kortet har jeg brukt: 
Inkido - Rosehage - Romantisk stripe og Engel Damas, Inkido - Mathea - Royal Red.
Stempel - Stampendous - Bird Cage Trio
Martha Stewart Punch - Doily Lace
Glossy Accent (oppå de stemplede fugleburene)
Rubons: Kaisercraft - Friendship
Tim Holtz Embossing Folder (på tagene inni) har dessverre ikke navet på den - tror den heter Journal men ikke sikker.
Prima Say it in crystals, jeg blir aldri lei dem jeg, glitter og glans er stas :)
Scrappersfloss som jeg har sydd borden med. Har ikke funnet fram symaskinen eller syskrinet, så da fungerer scrappersfloss krute godt hihi! 
Den rekka med bling, er rett og slett paljetter jeg hadde liggende og så limte jeg på små halvdiamanter.


Takk for titten og ta dere selv en titt in på TreL nå, kommer hele tiden i mange herligheter♥


Klem fra Linn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails