onsdag 2. mars 2011

Noen enkle kort

Har vært borte siste uka, og har dermed ikke fått scrappet
noe. Men tenkte likevel jeg skulle vise frem noen enkle kort
jeg lagde for en liten stund siden.

Det første her er med ark og stempel (kaken) fra Glitz Design.
Tekststempelet er fra Papirdesign og Perleswirlen er fra Prima.
Rosene er fra TreL.



Kortene videre er laget stort sett av rester.
Jeg hadde et lite raid i resteboksen. Men selv om
papirene er gamle, og hilsningene er fra et gammelt
klippeark, så har jeg pyntet kortene med nyheter.
Nydelige blomstrende glansbilder!!
Her har jeg også brukt en bord-punch fra EK success.



Helt enkelt med en base av Craft-kartong.
Her har jeg i tillegg pyntet med små papirroser.


Og et til helt til slutt.



Her hos oss blåser det noe voldsomt utenfor dørene.
Yppelig kveld til å sitte inne å scrappe :)

Klem,
Lise

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails