lørdag 6. februar 2010

Valentines-inspirasjon

Valentinesday nærmer seg med stormskritt, så jeg tenkte å gi dere litt inspirasjon til å overraske noen du er glad i.

Her er det som jeg har laget til Valentines.
(Muffinsene må jeg derimot lage nye, for de har vi spist opp ;o) )


Først et kort til min kjære.

Har brukt den nydelige Valentins-serien fra Fancy Pants "Vintage Valentine"
Klistremerker fra Crafty Secrets "Heartwarming Vintage/Valentine"
Swirlen er kuttet ut med Cutlebugen og et Swirlsett fra Sizzix (skal vise de bedre i en senere post)
Rosene med glitter på er fra Kort&Godt.


Så har jeg dekorert et lys med de samme papirene og klistremerkene.
Har også her (som på kortet) brukt DoilyLacePunch fra Martha Stewart


Minialbumet er laget ganske enkelt av arket Cards fra VintageValentine-serien til FancyPants. Har klippet dem ut, inket og rufset kantene litt.
Lagde hull i det ene hjørnet og satte dem sammen med en BookRing.
Knøt i diverse bånd og blonder, og et lite hjerte.
Sidene har jeg pyntet med litt blomster og flere Stickers fra det samme arket som tidligere (utrolig mange søte motiver på det arket)


Ark-serien passer utmerket til Kraft-kartongen fra Bazzill.
Har brukt denne kartongen og skrevet ut teksten til Kjærlighetsvisa av Halvdan Sivertsen og limt på baksiden av hver side.
På siste side er det mulighet til å skrive en liten personlig hilsen.

Har du sett at TreL har masse bakesaker i butikken?
Fant disse utrolig søte papirformene og måtte bare bake noen sukkersøte muffins.
Frostingen er farget med Icing Colour fra Wilton
Disse har vi dog spist opp, så jeg må nok lage flere til neste helg.
Men det var mange papirformer igjen i pakken ;o)

Jeg lagde også disse supersøte CakePops'ene.
Cake Pops er egentlig oppsmuldret kake blandet med Frosting, formet til hjerter og stukket på en lollipop-stick. Så er de dyppet i rød CandyMelt.
Den fremste har jeg kledd med celofan, knytt litt hyssing rundt og så har jeg satt på et lite hjert-klistremerke med vinger.
Som du ser så har TreL (nesten) alt du trenger til en vellykket Valentins-helg (partner må du derimot skaffe selv ;o) )


Håper jeg har inspirert deg til å skape litt magi.

Det er alltid hyggelig å gi bort noe til noen man er glad i.

Klem, Lise

5 kommentarer:

  1. Ååå så lekre ting du har laget!!!

    SvarSlett
  2. Så flott :)
    he he ja Linda/TreL har masse forskjellig, men "Partnere" har jeg ikke sett der nei hi hi...

    SvarSlett
  3. Ohhhh Lise du har virkelig flyttet grensene her! Mannen din er heldig må jeg si altså!!! Ja knis partnere er vel noe som ikke kan scrappes eller ALTERERES hihihi! Har masse å legge ut her jeg også, men dette må nytes ihvertfall en dag til! Du er fantastisk dyktig!!!♥

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails