søndag 21. februar 2010

LO- "Gode nabo minner"

Jeg ha fått en spennende designerpakke av Linda,
som jeg har kost meg med i ledige stunder i helga:)
*
Mønsterarket jeg har brukt er Papir - 7G - Venice/Lido
og arket med de gamle postkortene er: Papir - 7G - Venice/Gondola
Arket med noter er: Papir - 7G - Avigon/Orchestra
Papirene passer perfekt  stiler som vintage og shabby chic, 
som jeg er så glad i :)

Sjekk disse flotte nye pyntenålene med diamanter:)
Finnes i mange farger :)
Pins - JBS - Antique



Blomstene er fra prima, (TreL har et godt utvalg i
blomster derfra;))
Bladene og de små brune blomstene er fra Kort&Godt.
Metallramma er Tim Holtz



Tittelen er av klistermerke bokstaver og
Thickers - Foam - Giggles/Brown

Nøkkelen er fra pakken
Glimmer Glass - Creme de Rouge-Regal-30 PC


Har pyntet med (Bånd - Tulle 6" nr107774)
tyllbånd som selges i metervis,
og  Bånd - May Art - Crocheted Thread Ribbon/Brown
(det brune blondebåndet)
Bånd - Beaded Teardrop Fringe 7/8" Green/bright lime
er også et av mine favorittprodukter. (ja jeg elsker pynt;))


De små hvite pæleblomstene har jeg klipt opp fra båndet
Bånd - meterv - Perlebånd hvit blomster.
*
Da er det bare å la seg inspirere å scrappe ivei:)
Klem Isabell

3 kommentarer:

  1. Så utrolig nydelig LO :)
    Typisk Isabell med masse utrolige detaljer!
    Kjempeflott :)

    SvarSlett
  2. For en nydelig LO - og for et godt hverdagsminne. Fantastisk at du har laget denne flotte LO'en av naboene :) Nydelig!! TUsen takk, Isabell :)

    SvarSlett
  3. Kjempesøt LO..... visste ikke at dokker hadde blogg også.. kor arti det va å finn dokker hær.. slæng mæ nu på hær =)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails