mandag 13. april 2009

Stempel fra Inkadinkado


Fikk denne nydelige stempelplaten hos Linda.
Etter å ha brukt påsken til å tenke litt hva den kunne brukes til, satte jeg i gang.
Og etter å ha brukt den litt, fant jeg ut at den er kjempeanvendelig!!

Stemplene gir kjempeflotte trykk og motivene har masse detaljer.

Her er det jeg har laget.




Først et konfirmasjonskort. Har brukt en del restepapir til disse prosjektene.
Disse er fra Basicgrey. Har pyntet med blomster, swirler og bånd.
Det samme stempelet fikk plass inni kortet også.
Det store hjørnestempelet kommer fra en annen stempelplate.
Nemlig "Damask" fra Sandylion. Finnes også i butikken til Linda.



På baksiden av kortet fikk jeg brukt en av de andre lyktene.



Et lite detaljbilde.



Hva passer vel bedre når man inviterer til hageparty enn kinesiske lykter.
Her har jeg stemplet lykten i mange ulike farger på Kraft-kartong.
Har også stemplet en ekstra som jeg har klippet ut og hengt opp i greina fra QK :o)
Tekststempelet er fra Papirdesign.



Noen ganger har man behov for kort som ikke er like hyggelige.
Slik som kondolansekort. Her har jeg også brukt Bazsicgrey-ark, en gammel bokside og et lyktestempel. Pyntet med roser, bånd og hamp.



Er ikke helt i julekort-modus i April. Men valgte likevel å lage et lite julekort for å vise at stempelplaten kan brukes til det også.



Jeg synes denne stempelplaten var supergøy å jobbe med.
Og passer i mange ulike anledninger også.

Du finner den hos TreL.

Takk for at du titter

2 kommentarer:

  1. Åj, så mye flott du har fått ut av den stempelplaten :D
    Takk så mye for flotte bidrag, Lise :D

    SvarSlett
  2. Ja her ha du fått laga masse flott, likte vældig godt det med de kinesiske lyktene:)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails