mandag 27. april 2009

.:Mixed Media:.



Jeg har lekt med mye maling alså! skikkelig moro!
Fikk et canvas ark med lim på baksiden, i pakka mi som jeg tenkte jeg skulle lage et bilde ut av. Har spent det sånn ca over litt treverk, og malt i vei!

Det fulgte også med metall ark fra MM oppi, som jeg har banka (tilbake på metallsløyden dette her!) og krølla sammen. Dvs, har bretta og bøyd. (krølle skal vel litt mye til å få til, igrunn når jeg tenker meg om..)
Har brukt 3-4 lag med ymse maling, toppet med crackle paint og glimmermist.
Metallarket har fått en dusj med glimmermist også.
Har brukt 'pearl' og 'coffie shop' her. (glimmermist)



Kan se glimmermisten på metallet her, som litt frost på en måte. Blomsten har også fått seg noen runder med glimmermist 'pearl' den og;)


Om du ser nøye, så kan du se oppheving i malingen der. Det er fra jeg 'kokte' malinga med varmepistolen min..hehe...moro vettu! Blir bobler! Samt cracklepainten tørker raskere!




Rubons frasen fra melissa Frances;)

-Trine

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails