mandag 2. september 2013

Trick or Treat

Kanskje litt i tidligste laget for Halloween, men vi hobbyfolk vet at det aldri er for tidlig å begynne å forberede seg. 
TreL har fått inn disse kjempesøte arkene fra Bella Blvd. i serien Trick or Treat.
Bestemte meg for å lage et par gaveposer/godteposer, og plutselig hadde jeg 5!
De lagde seg nesten selv, for papirene var så inspirerende.
Kanskje ikke de skumleste Halloween-arkene, men med små barn er det greit at det ikke er FOR skummelt. :)


Jeg har brukt ordinære brune papirposer, og dekorert dem med stempel og papirer.
Øverst har jeg satt på en klips fra Tim Holtz, for å holde posen lukket.
I disse har jeg knytt litt paperfloss i ulike farger.
Stemplene jeg har brukt er også fra Tim Holtz.

Jeg har stanset ut sirkler med en sirkelpunch i arket All webbed up, og uglene er klippet ut fra  Borders.
"Trick or Treat" er faktisk fra cut-of-stripen som navngir serien.


 Her har jeg brukt arket All webbed up, Borders og Pick a Punkin'.
Jeg har stanset ut minisirkler med gresskar, som jeg har festet på endene av flossen.

 Her er det også sirkler fra All webbed up, og husene er fra Spooky town.


Begge sidene av No Brainer.
"Happy Halloween" er fra Borders

Her er alt papiret fra arket Borders.
Det har fått selskap av mitt favorittstempel fra Tim Holtz Spills & Splatters

Håper du ble inspirert til å lage litt Halloween-magi selv.

Klem,
Lise

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails