torsdag 9. februar 2012

Vakre ark fra Pion!



Hei alle sammen!

Tenkte å vise dere et prosjekt jeg har levert inn til en utfordring fra Anonyme Scrappere. Selve kortet er ganske stort. Ca. 8*8 inch.

Jeg har brukt mønsterark fra Pion som rett og slett er superlekre!!! Det er en ny serie som heter "Mitt Hjerte" Malene har jeg laget selv, og skjært ut. En i tykk papp og en i kartong. Pappen ble malt med Gesso fra Claudine Hellmuth og Cracklepaint fra Distress. Har brukt stempel fra Stempelglede rundt pappen og inni kortet. Portene fra Prima ble også malt med gesso ,og i tillegg Dabber fra Ranger. Børstet litt over med Distress. Selvsagt fikk bølgepappen også et strøk gesso mens jeg var igang ;-) Har et lag med "brudeslør"(husker ikke hva det het i farten...) under bølgepappen. Svertinga er gjort med, ja du gjettet riktig; Distress ink. Bruker myyyyye walnut stainsverte ;-) Har pyntet med diverse blomster, organsabånd og perler. De rosa gardeniaene er fra Storyteller. Kjempesøte i størrelse små! Har roet den rosa fargen med litt stempelsverte. Synes det passer best her til dette prosjektet.













Håper dere får en fin kveld :-)

Stor inspirasjonsklem til dere fra meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails