lørdag 18. februar 2012

Flere screppeprosjekter :)


Flere screppeprosjekter med mønsterarket fra Inkido
Hvis jeg skal koble helt av, er det på scrapperommet jeg setter meg.
Kort har jeg ikke scrappa så mye, men det har blitt flere av dem i
det siste:) Å så er det så flott å få brukt rester av mønsterarkene,
til slike "mindre" prosjekter;) 
Englebilde er fra et klippeark fra PapirDesign.
Blomsten er fra Prima.
Mønsterarket jeg har brukt på disse "prosjektene"
er:Papir - Inkido - Spring Time/Rosebuds



Jeg samler på alt, som jeg senere kan bruke.. 
å scrapperommet mitt ser nok ut deretter åsså, hi hi
Denne lille eska som jeg har pynta, er en "gammel"
smykke eske. 
Med litt pynt og mønsterark, har den fått nytt liv :)

Venninne gave:
 Hadde lovet min gode venninne, at hun skulle
få smake mine hjemmelaga knekkebrød;)
Fylte en blank pose (kan også bruke papirpose)
 med knekkebrød, laget merkelapp og festet på toppen.
På tagèn har jeg skrevet oppskriften.
Så enkelt, men så fin å gi bort:)

Hun ble kjempe gla:) å da er det så koselig å gi bort
en slik gave.
Takk for du titter,  å håper du fant litt inspirasjon:)
*
Isabell

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails