tirsdag 20. desember 2011

O jul med din glede:)

 Jula nærmer seg med stormskritt..
å jeg er litt sent ute, hvertfall ifølge planen min ;)
Men Jula kommer den, å man rekker det man rekker:)
*
Fikk noen nydelige juleark fra Maja Design, som jeg har fått
scrappa litt av idag, mens lille Lykke lå i vogna å sov.
 Denne lille søte eska til konfekt, har jeg pynta litt ekstra.
Å ja konfekten har jeg åsså laget;) kjempe enkelt å de ble nydelig go)
Marsipan kuler med nugatt, dekt med sjokolade.

 Vi har laga likør i høst av morellene fra hagen.
(Hadde morellene i en tett glasskrukke, litt sukker og fylte
på med sprit.)
Nå har jeg fylt den på små glassflasker, laget etiketter og vips
en søt liten julegave:) 

 En flaske vin til dem som har alt?
Her har jeg laget noen Tags som jeg har pyntet flaska med,
så er det bare å skrive på en julehilsen:)
 Slike Tags er fine til å bruke som merkelapper til pakkene.
Selve Tagsen kan du lage i kartong, eller gjøre som jeg har gjort her:
Bruke merkelapper som henger på nye klær.
Så er det bare å lime på papirlapper å litt pynt:)
 Jeg å ungene har baka å pynta pepperkaker, som vi gir bort til
 Oldemor Bolle (som vi kaller henne),
Her er det en tom Italienske salat boks, som har vært heldig
å fått "nytt liv"
*
Super enkelt å fort gjort, å så mye koseligere å gi bort,
en slik boks:)

 Kremmerhus er også en fin gave, her er det bare å fylle oppi
det man måtte ønske. Twist, marsipan, pepperkaker eller kansje
pikekyss?
 Bildene jeg har limt på er fra PapirDesign sitt klippeark.
Har limt blonder på baksiden av bilde og pyntet med halv pærler.

Det er enda noen dager til Jul og TreL har ikke tatt juleferie;)
så håper du fant litt inspirasjon? til å lage noen Julegaver,
eller noe til deg selv:)
*
Ønsker dere alle en riktig go jul,
å husk å knips ivei.. med kameraet;)
*
Klem Isabell

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails