torsdag 15. desember 2011

Maja design - Vintage Winter

Det er ikkje lenge til jul. Eg trur eg er ferdig med det meste eg skal lage. Eg har baka litt og gjort meg ferdig med dei fleste julegåvene. Huset er erklært katastrofeområde, men det blir vel orden på det og...

Eg tenkte eg ville vise fram ein del kort og ei fyrstikkeske eg har laga 
med papirer fra Maja Design - Vintage Winter
Aller først fyrstikkeska. Bildet viser dessverre ikkje så veldig godt korleis den er laga, men kort fortalt er det fire små fyrstikkesker limt sammen mellom to biter chipboard (skal prøve å få tatt fleire bilder før eg sender den fra meg, men akkurat no står den på butikken). Panela er pynta med arket Baka en julkaka. Eska er ellers pynta med et bilde, halvperler og julehilsen fra Papirdesign og en lekker blonde som også er å finne på TreL.



Så var det enda litt fleire julekort... Her er det arket Varm choklad som er brukt sammen med Skicka en hälsning. Tagen med hilsen er igjen fra arket Pepperkaker fra Papirdesign og bildet er også fra et av papirdesign sine klippeark. 


På det neste kortet har eg igjen brukt Skicka en hälsning, no sammen med Vi önskar er. Tagen er fra samme klippeark som dei tidligere og julestjernene er fra Prima. Magnoliajenta er fargelagt med Tim Holz Distress ink, kun med fargen Pumice stone - en av mine favoritter.


Brunt i kombinasjon med annen farge er visst årets greie hos meg. Her har eg brukt arka Vi önskar er og Mysigt inne. Motiv er igjen frå eit av Papirdesign sine klippeark med julemotiv.


Til slutt et blått kort med arket Snögubbar. Stempelmotivet er fra Nellie Snellen og heiter Falling star. Eg har fargelagt det med vanlige fargeblyanter på Kraft kartong. Rammer og tags er dies fra Spellbinders.


Det var alt for denne gang. Håper alle får ei riktig fin jul!!

Klem Stine :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails