mandag 26. desember 2011

Ny Art Journal (AJ) i mine favoritt farger wiiii!

Ja midt oppi julestria må det bare males litt. Føler det er en så fin måte å slappe av på. Og min ene AJ bok er en sånn glad bok. Hvor jeg får uttrykt glede og takknemlighet på mange måter. Denne siden er vel det jeg lever etter. På godt nordnorsk: Gjør så godt du kan og la ditt unike blomstre♥ Høres litt mer poetisk ut på engelsk. Men hver sin sjarm og uttrykk egentlig :)

Har jo såklart funnet masse lekkert inne hos TreL til å bruke på denne siden; og jeg ser det kommer inn mye nytt nå framover for oss som liker å holde på med AJ. Eller ha litt klin og klæsj på papirprosjekter (hører dere jubelen bak de siste setningene her hihihi)


Her er hva jeg har brukt på siden min:

Tag - Inkssentials Manila Surfaces 20/Pkg #5
Stempel - Prima - Londonerry 14stk 551070
Stickers - BOB - Et Cetera Combo m/alfa 12"X12"GlimmerMist - Chalk/Concord
Akrylmaling - Ranger - Modern Red
Akrylmaling - Ranger - Altered Orange
Stempel - Unity Stamp - Vintage Ledger
stickers Numbers - CC - Tiny Type/Black 373stk
Golden Glass Bead Gel
Tattered Angels Glitter Glam - Be positive
Stickers Tiny Alphabet PRIMA/Alla Prima 550134
Claudine Hellmuth Multi Medium Matt
Stickers Cardstock - LBee - Harvest ABC 171
Rub ons - DB - Jack&Jill 
Bånd - Tulle 6"/Silk White pr. meter
Perfect Pearls – Rust
Tim Holtz -Tissue Tape/Symphony 2 pk

Det er noe jeg vil poengtere litt og det er Rubons! Maling og rubons er virkelige gode venner. De virkelig får hverandre til å poppe i hvert sitt element. På denne har jeg faktisk brukt rubons til og med oppå tyllet! Det gav en utrolig kul effekt!! (Det er de hvite bokstavene nederst) Ser du tyllet, det gir en veldig tekstur og kul effekt. På denne har jeg også hatt på Glass bead gel oppå tyllet, sammens med litt knust eggeskall og Multi Medium. Har også til slutt børstet litt Perfect Pearls Rust oppå for å få litt mer dimensjon og effekt. Det får fram dybden av teksturen bedre syns jeg♥
Hjertet er en manilla tag som jeg har klipt til og malt og stemplet ordet Sing på. Fra det nydelige stempelsettet fra Prima. (for en god kvalitet på de stemplene altså!!)

Har du begynt å Art Journal'e eller har lyst å prøve? Det som er så morro er at man kan inkorporere dette så fint i både kortlaging og scrapbooking. I tillegg til man kan utvikle det til å skape sine egne mesterverk å ha på veggene. Det er veldig koselig å ha egenkomponerte lerret på stueveggen♥ 

For kortlagere og scrapbookere er veien inn til AJ veldig kort. Det kreative er allerede på plass og kunnskap om uttrykk og design er jo på plass det også. 

Ha en nydelig romjulstid alle sammen
Hjertelig hilsen Linn♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails