mandag 31. mai 2010

Noen nye LO'er

Linda har fått inn så utrolig mange flotte papirer i det siste.
Har kost meg litt med et par LO'er i litt vintage-stil.

Denne første har ark fra Basicgrey, Paperloft Now and Then
og Fancy Pants My Family.
Krussedullen har jeg stanset ut med QK i mosegummi.
Har stemplet litt rundt med nye clearstamps fra Shabby Green Door.
Til slutt har jeg pyntet med et lite nøkkelhull fra Tim Holtz.



Her er det også ark fra Paperloft Grandma's house og
Bo Bunnys MamaRazzi.
Også her har jeg stemplet med clearstamps fra Shabby Green Door.
Litt gammel chipboard, en tag fra ei bukse og litt blonder.
(Den turkise er ny)
Blomsten har jeg laget selv, og metall-ornamentet er fra Tim Holtz.



Beklager at bildene ble litt merkelig, men ettermiddags-sola
kom inn vinduet og jeg hadde det litt travelt.
LO'ene står i butikken en stund, hvis du vil se nærmere på dem.

Takk for titten

Klem,
Lise

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails