søndag 30. mai 2010

Liten hjerte bok.

Her er et lite Hjerte bok/album jeg har laget av mine 2
gutter, i nye dresser:)
Jeg er veldig glad i å lage slike små bøker med bilder,
gjerne bilder fra en bestemt anledning, kan være bursdag, ferietur,
en middag osv. De er så fine å ha liggende fremme, å folk blir
nysgjerrige å vil titte;) En slik er jo en super gave til, besteforeldre,
tanter, gudforeldre, venninner osv.
Du finner flere ulike typer "bøker" i butikken TreL :)

Har bånd rundt her som låsemekkanisme, "boka" spriker litt
men det er bare litt av sjarmen synnes jeg;)
Men tenk litt på hva du pynter sidene med inni, for den blir
fort tykk;)

Utenpå er det bare å pynte ivei:)
Jeg har brukt Blonder, bling blings og blomster fra Prima
En ramme i chipboard som jeg har malt hvit.
Pyntenål, og div bånd.
Sommerfugl Punchen fra Martha Stuweart,
er en stor favoritt her hos meg.
Her har jeg hatt Glossy Accent på,
da blir den blank og sterk å tåler litt mer når den er
på forsiden av albumen.





Alt av papirer er fra MajaDesign, de er bare så lekkre:)
*
Vil du se nærmere på albumen ligger den hos Linda på TreL.
*
Takk for du titter!
Klem Isabell









1 kommentar:

  1. For et lite smykke av en album. :)
    Nydelige farger og vakkert pyntet. Vakker var guttene også. Må jammen se etter sånn album neste gang jeg er innom Trel.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails