fredag 4. juni 2010

Dåpsboks

Linda hadde inne disse utrolig søte skje-charmsene, som jeg bare måtte ha.
Hadde ingen anelse hva jeg skulle med dem, men jeg visste at jeg måtte ha dem! :o)
Så kom Kari med den gode idéen å knyte en sløyfe rundt og bruke på dåpskort.
Og det passet jo helt utmerket :o)

Har laget en boks og et kort til dåp.
Basen er Labels One fra Spellbinders, og hvit Bazzill.
Mønsterarket er fra Fancy Pants, Road Show/Dainty Print



Har pyntet med nevnte skje, blomster, bånd og perlebånd.
Roseblad-punchen fra Martha Stewart får kjørt seg for tiden.
Den har bare rett og slett perfekt størrelse :o)



Doily Lace-punchen fra M. Stewart er også flittig brukt.



Navnet på dåpsbarnet, samt dato på forsidene, har jeg skrevet ut fra PC'en.



Et enkelt lite kort ved siden av.
Tekststempelet er fra Stempelglede



Takk for titten.

Og takk til Kari for den gode idéen :o)

Klem,
Lise

3 kommentarer:

  1. Veldig god ide å pynte skjeen med en sløyfe og pynte boksen med den. Sølvskjeer var vanlig i gi i dåpsgave før i tiden, vet ikke helt om det er sånn lengre.Lekkert sett du har laget her. Duse vakre farger.

    Ha ei riktig god helg!

    SvarSlett
  2. Så utrolig lekkert. Og den skjea passet jo så godt inn der..

    SvarSlett
  3. Oioioi så utrolig lekkert!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails