onsdag 29. april 2015

Mest til menn

Dette med å lage kort til menn, skaper ofte litt hodebry for oss scrappere.
Spørsmål som "hvor mye kan jeg pynte?" og  "hva kan jeg pynte med?" dukker ofte opp.
Min erfaring er at det kan være greit å holde det enkelt.

I dag vil jeg vise frem tre ganske så ulike kort som er ganske enkel, 
både når det gjelder mengde og type pynt.


På dette kortet har jeg funnet en chipboardstjerne, malt den med distress-maling og stemplet en tekst på til slutt. Kun litt hyssing til pynt.


Produkter:
Hyssing fra Tim Holtz
Stempel fra Papirdesign

Her har jeg foto som tema, men mest for at det er dekorativt.
Chipboarden med kamera har jeg fargelagt med Promarkers


Produkter:
Div. stempel fra Papirdesign

På det siste kortet har jeg brukt en kant-punch og laget en bord.
Det som ble stanset vekk brukte jeg til pynt.

Produkter:
Kantpunch fra Martha Stewart
Stempel fra Kort&Godt

Håper dere fant litt inspirasjon til å lage kort.

Klem,
Lise

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails