fredag 10. april 2015

Gavekort

Johooo! Endelig fredag :-) Prøv å gjett hva jeg skal gjøre hele helga!? Jeg skal scrappe! Wiiiiiii
Det er Helgetreff i Bodø, så snart er det bare å pakke sakene og komme seg avgårde.  Gleder meg som en unge!
Mens jeg har ventet på treffet har jeg scrappet litt for bloggen til TreL. I dag skal jeg vise dere et gavekort som er spennende å åpne, og ikke minst enkelt å lage. Denne tutorialen fant jeg på You tube, og fikk umiddelbart lyst til å prøve meg. HER er linken til kortet.
Det som er så kult med kortet og som desverre ikke kommer fram her er at "innmaten" inne i kortet sklir opp når man åpner frontpanelet. Kult, ikke sant?



Her er det plass til et gavekort.



Her er liste over produktene jeg har brukt til dette kortet:


Blomster: Prima og Papirdesign
Pynt: Kort&Godt- Resin

Ønsker dere alle en super helg!

Kreativ klem fra Cathrine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails