fredag 20. mars 2015

10x10 cm kort, uten blomster

Hei Hei dere :-)

Det er fredag og jeg har ett ekstra bidrag som jeg vil dele med dere.
Jeg har laget flere kort som er i størrelsen 10 x 10 cm som passer til flere anledninger og det uten Blomster. 

 10x10 cm er ikke stort, men man kan lage de herligste kortene, med få detaljer som fenger øynene. 

De to første kortene er to bryllupskort, der jeg har brukt disse arkene bl.a.:









Her har jeg valgt og bruke halvperler i gull fra PapirDesign, blonde bånd og wood som pynt. Lurer du på hvordan jeg har fått hjertene hvitere og med glitter? 
Jeg har brukt de nye glitterpennene wink of Stella 



De er helt geniale, og med de ulike fargene kan du gjøre "wooden" eller blomstene hvitere, -og de de får samtidig et tynt lag med glitter på seg. 



Kort nr 2, har jeg brukt de samme halvperlene, som kortet ovenfor, bare i en mørkere nyanse. Har også brukt pynte nåler, og en lekker ramme formet som ett hjerte. Disse selges kun i butikken og ikke på nett. 



Her er produktlisten til de første to kortene:
Mønsterark - Papirdesign - Lykkelig
Mønsterark - Papirdesign - Gifteringer 
Bazzill - Kartong - Kraft 
Dekornåler (Butikk)
Hjerteranne (Butikk)
Papirdesign - Halvperler Gull 
Wood - Gratulerer 
Wood - Hjerter 
Hvite Blonder (Butikk)
Glitter "penner" - Wink of Stella 


 Kort nr 3, er også ett bryllupskort i rosa. Der har jeg brukt disse arket fra Papirdesign








Her har jeg valgt enkel pynt. Lyserosa halv perler og wood.




 Her er produktlisten til nettbutikken:

Bazzill - Brun Kartong
Glitter "penn" - Wink of Stella 
Papirdesign - Halvperler gammelrosa 
Wood - Hjerter 
Wood - Gratulerer 


 Det fjerde kortet er forslag til invitasjon til guttekonfirmanten. 
 Jeg har brukt disse arkene fra Papirdesign 







Her er resultatet. Her har jeg brukt en El gitar chipboard fra Storyteller, bokstav klistremerker fra Papirdesign, en fiske flue og halvperler.





Det finnes mange flere chipboards i butikk og nettbutikken. 

Dette er hva jeg har brukt:

Bazzill - Lys blå kartong
Chipboard - Storyteller El Gitar
Fiske Flue
Papirdesign - Halvperler Sort / Grå 
Papirdesign - Svarte Bokstaver  


Det femte og siste kortet er laget til jente konfirmant. 
Der har jeg brukt disse nydelige arkene i herlige lilla toner. 








Dette kortet er min favoritt. Jeg elsker de lilla arkene fra Papirdesign. Pynten her er halvperler, lilla blonder og to nydelige knapper.

I det siste er jeg blitt helt hekta på knapper. Det og bruke dem på papirprosjekter, synes jeg setter prikken over i'en.


Her er linker til nettbutikken:

Bazzill - Mønsterark Lilla 
Papirdesign - Halvperler Lilla
Lilla Blonder
Lilla Knapper (Butikk)  


Da har jeg vist dere 5 enkle 10x10cm kort som passer til flere anledninger <3 
Som sagt det er bare fantasien som kan sette stopper for hva du skal bruke som pynt.


Da ønsker jeg dere en kreativ helg <3

Klem fra DT Silje Kristin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails