fredag 9. mai 2014

Gavepose

Hei!

Da er det fredag igjen, og jeg skal vise dere en gavepose jeg har laget med mønsterark fra "Ruby Rock It". Skikkelig herlige ark i spreke farger man blir glade av :-)
Den serien jeg har brukt heter Heritage.
Swirlen er også fra Ruby Rock It. Den er av tre, og jeg synes den er lekker! Den kommer i en pakke med flere ulike former. Jeg har valgt å embosset den, men det er mye annet du kan gjøre med den for å skape tekstur, eller endre farge. De kan sprayes, males, gis en omgang glitter, stemples på, kle med mønsterpapir, krakkelere, ja det er kun fantasien som setter grenser.






Materialliste;

Ruby Rock It/ Heritage- Cut Ups 
Ruby Rock It/ Heritage- Passing Time
Ruby Rock It/ Heritage- Wood Lace Cut
Prima Flowers/ Someting Blue- Ring Bearer
Prima Flowers/ Someting Blue- Mr & Mrs
Stampendous Frantage- Aged bronze embossing enamel
Tim Holtz- Film strip ribbon
Tim Holtz- ChitChat
La-La-Land/ Heart Banner dies

Da ønsker jeg dere en kreativ helg!
Klem fra Cathrine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails