onsdag 14. mai 2014

Bryllupskort

Jeg har laget bryllupskort!!
Ruby Rock-It har et par nydelige serier i grå/sølv og hvit som heter Bella! Bethrothed og Bella!TwoHearts
Jeg har brukt av disse arkene, sammen med nydelige tekststempler fra Kort&Godt.


Her har jeg brukt arket Flourish  og Dance.
Stempelet er fra platen Tro, Håp og Kjærlighet fra Kort&Godt.
Blomsten er fra Prima  (og passer fint til arkene. Var bare noe rart med lyset når jeg tok bilde ;) )

 På det andre kortet har jeg brukt arkene Dance og Sweethearts.
Stemplet og blomsten er fra samme som på kortet over.
Jeg har satt panelene på 3D-puter for å få litt dimensjon på kortet.


Håper du ble litt inspirert til å lage egne bryllupskort.
Alt du trenger finner du hos TreL. :)

Klem,
Lise


2 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails