fredag 28. mars 2014

Kort laget med ark fra Pion

Hei igjen! 

I dag gleder jeg meg til å vise dere et kort jeg har laget med ark fra ett av mine desiderte papirfavoritter; Pion
TreL har fått inn den nye kolleksjonen "A day in May", og disse mønsterpapirene er intet mindre en lekre ♥ Så jeg anbefaler dere til å besøke nettbutikken for å se nærmere på hele serien.

Slik ble mitt første kort. Kommer nok til å kose meg enda mere med ark fra denne serien og vise dere neste gang ;-)






Materialliste:

Pion A day in May; White Blossom
Pion  A day in May; Apple Blossom
Klippeark av dame fra Papirdesign
Swirl fra Papirdesign
Glassflaske fra Tim Holtz

Ønsker dere alle en super og kreativ helg. Håper jeg har bidratt med litt inspirasjon, og takker for titten :-)
Klem fra Cathrine

2 kommentarer:

  1. Tusen takk Kari :-) Hyggelig å få god tilbakemelding på det jeg lager :-)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails