lørdag 23. november 2013

Videoer av Linn ~Art Journaling med mange lag :)

Heisann ja da kommer to nye videoer. Jeg klarer visst ikke helt å holde meg til bare en liten en hihi! Men når jeg skal vise fra start til slutt på en Art Journal tar det litt tid. Siden jeg så glad i å jobbe i mange lag. Jeg ser at jo flere sider jeg skaper jo mere blir det om prosessen og faktisk kjenne når jeg er ferdig. Enn at jeg legger merke til hvor mye tid og teknikker jeg bruker.

Håper dette inspirerer så du også leker i din bok/side/ark osv. Vi har jo alle vårt herlige uttrykk, så la det komme fram og nyt prosessen♥

Her er Del 1:

Her i første delen viser jeg mye bruken av mediumene og produktene nevnt under. Bak noen av produktene har jeg skrevet hvor sånn ca i filmen du kan se meg bruke produktet. Noen bruker jeg gjennom hele videoen så derfor ingen fremhevede tidspunkt :)
Produkter jeg brukte:
Golden Acrylic Glazing Liquid (2:36), (4:56 - viser hvordan jeg blender med Akryl maling) 
Washiteip overføring (7:05)
Gesso
Bo Bunny Doilies 

Del 2:

I del 2 skjer det mye forskjellig. Mange lag enda før den er ferdig :) Fremhever tidspunkt og produkter i en liste under her som ved video 1 :) Blant annet lager jeg foam stempler av thicker's♥ DIY såklart, gøy!

Produkter jeg brukte:
Claudine Hellmuth Studio semi-gloss acrylic paint (0:25 blander en dyp rødtone)(2:01" tegner" med malingen)
Washiteip
Gesso
Gammelt kart
Golden Soft Gel Medium (03:45 overføring av kart med Gel Medium) 
Dylusion Ink Spray (05:40 blander med Acrylic Glazing Liquid)
Liquitex Modeling Paste (06:13)
Claudine Hellmuth's Sticky Back Canvas (07:00) ♥
Papirdesign Mønsterark fra en tidligere juleserie ♥
thickers DIY (10:48 lage om bokstaver til stempler)
Bo Bunny Clear Stamps

Da håper jeg dere alle har en fin lørdag og at dette inspirerte til litt kreativ lek hos deg også. 
Scrappeklem fra Linn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails