tirsdag 26. mars 2013

Exploring Gelato's fra Faber Castell...Del 1

Endelig er jeg ferdig å filme hihi! Og selvfølgelig har jeg jo tatt i litt som jeg alltid gjør... så dette blir Del 1. Jeg klarte rett og slett ikke å få med alt i en video. Men del to kommer iløpet av påsken. Der hvor jeg viser den på en Art Journal side.

Håper dette kan gi litt inspirasjon og forklaring på hva og hvordan Gelatos kan brukes :)

Gelatos®

Nothing on the market today compares with Design Memory Craft Gelatos®.  Compact acid-free pigment sticks glide on creamy smooth for vibrant color and coverage.  All Gelatos® blend easily with or without water.  Try this unique medium on paper, canvas, or wood! / Norsk oversettelse: Ingenting på markedet i dag kan sammenlignes med Gelatos. Det er pigmenterte stifter som er kompakte og syrefrie. De er nærmest fløyelsmyke å påføre de fleste overflater. Både i tørr og våt form. Gelatos er vannløselige men i fast form kan de feste seg til alt fra Lerret, tre, papir, metall, plast m.m. De blender lett sammen i hverandre og er lett å blande for å skape nye farger :)


Her er videoen, håper dere liker den.



Beklager at i begynnelsen av videoen er det noe mørkt. Jeg har lært nå at jeg skal IKKE bruke et hvitt underlag mens jeg filmer :P

Ha en nyydelig påske alle sammen! Oppdaterer med ny video så fort jeg rekker å redigere Del 2 :)

Hjertelig hilsen Linn

Oppdatert: DEL 2 finner du her :)

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails