onsdag 21. mars 2012

Meadow Lark fra Prima

Etter en super scrappehelg i Bodø har jeg litt å vise frem.
Jeg har laget en liten serie med kort og små prosjekter fra 6x6-blokka til serien 
Meadow Lark fra Prima.
Denne blokka og disse to stempelplatene fra Kort & Godt, 
er det jeg primært har brukt på disse prosjektene.


Først et kort med det enkle oppsettet jeg får med favoritt-punchen min.
Kvadratene er inket rundt kanten med distress ink.
En liten hilsen, punchet ut og satt på 3D-puter.

TreL har fått inn masse små bøker som er ideell for å dekorere.
Denne er 10x10cm og har et lite vindu (art.115107)
Utsiden er kledd med et ark, og så har jeg satt et annet ark "inni vinduet".
Pyntet med en fjær, noen roser, perler på en snor og raindrops.


Her har jeg brukt noen die-cuts og et bånd.
Og vips ble det til et konfirmasjonskort.


Jeg har dekorert enda en bok. Denne er 10,5 cm x 7,5 cm. (art.115109)
Her har jeg stanset ut en liten utgave av Tim Holtz's prøvedukke.
En liten sløyfe rundt magen.
Alfabetstickers fra Making Memories.


Synes dette mønsterarket var litt morsomt.
på den ene stempelplata var det "Gratulerer" i flere størrelser. 
Så jeg har stemplet rundt i de ulike "etikettene" med ulike størrelser.
En blonde og en blomst til pynt.


Til slutt har jeg laget noen tag'er.
Enkle sløyfer til pynt.

Og enda er det mye igjen av blokka, så jeg blir nok å lage mere :)

Ha en fin kveld.

Klem,
Lise

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails