tirsdag 6. mars 2012


Heisann!

Har laget en gavepose med kartong fra Tim Holtz Core'dinations Cardstock. Kjempespennende kartong å jobbe med! Anbefales på det sterkeste. Det er perfekt til embossing. Det blir ekstra stilig å pusse over kartongen med sandpapir eller annet utstyr for å rubbe med. Da får du den hvite kjernen fram. Det gir også en stilig effekt å rive kantene på kartongen eller bruke en kantskrape. Bare det å pusse rett på papiret for en slitt look er tøft, og gir prosjektet ditt et helt spesielt utseende.







Utstyret jeg har brukt er  som følger;
  • Gråpapirpose
  • Bazzil kartong
  • Tim Holtz Core'dinations Cardstock
  • Sizzix Embossingfolder Damask&Regal flourishes
  • Glimmermist fra Tattered Angels
  • Martha Stewart Egde punch
  • Sandpapir
  • Hjertedies og Sirkeldies fra Spellbinders
  • Pearl Bead Strings Ivory
  • Diverse blomster fra Papirdesign og Prima
  • Stempel fra Stempelglede
  • Dabber fra Ranger
  • Shabby Chic Resin Prima/ Window Closer
  • Håndtak fra Kort og godt/ Antikkgull
  • Heidi Swapp hjerte
  • Boksidebit og hyssing
  • Chipboard fra Tattered Angels
Jeg embosset kartongen fra Tim Holtz. Som sagt er kartongen helt fantastisk til dette. Med den hvite kjernen kommer damask- mønsteret så fint fram, og med litt sandpapir over kartongen, får det hele et litt slitt uttrykk. Kjempestilig! Kartongen fikk seg en dusj med Glimmermist.

Så brukte jeg Kort og Godt sine håndtak for å tre båndet gjennom.

Ellers har jeg dabbet gullmaling på vinduene og rundt sirkelen. Chipboarden fra Tattered Angels (som jeg fant fram fa glemselen) fikk seg en omgang med dabberen og sandpapir.
    Håper dere får en fin dag! Kos dere med papir, maling, lim og stempel +++

    Klem fra meg :-)

    Ingen kommentarer:

    Legg inn en kommentar

    LinkWithin

    Related Posts with Thumbnails