onsdag 15. februar 2012

"Vår Blomster Bukett" Inkido

 Har scrappa litt med disse nydelige, nye arkene fra Inkido.
Her på denne LOen har jeg brukt mønsterarket:
Papir - Inkido - Spring Time/Romantic Roses




Synes det passet perfekt til dette bilde av
 "blomster buketten vår" - Ludvik,Linus og Lykke
Dette er et av de første bildene vi tok av alle 3 sammen.
Sommerfuglene har jeg stanset ut med:
Martha Stewart Large Punch/Monarch Butterfly.

En av mine favoritt Puncher :)


Under bilde har jeg brukt litt av mønsterarket:
Papir - Inkido - Spring Time/Rosebuds
Rammen jeg har bilde i er fra pakken: nr 113129
Rammer embossed - MM - Tie The Knot 6sty
Bling blings fra Prima hører med ;)
Blomsten er fra pakken: nr 113074
Prima - Audrey Rose/Scarlet 10pk



Takk for dere titter:)

Klem Isabell

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails