onsdag 2. november 2011

Vinterark fra Inkido

Hei igjen :-)

Nå er jeg i siget. Kreativiteten min bobler for tia!
Tenkte å vise dere et julekort som er blått. Arket selv har vintermotiv, så kanskje man også kan sende en hilsen i vinterhalvåret som kan varme en god venn? Som sagt, jeg lagde et enkelt julekort ♥







Utstyret jeg har brukt denne gangen er;

  • Bazzilkartong
  • Mønsterpapir fra Inkido; Forever Christmas/Winter News 
  • Bildet har jeg hentet fra klippearket til Papirdesign - Jul
  • Fjær; Rooster Plumage
  • Stempel fra Papirdesign; Englesang
  • Selvklebende perler fra Papirdesign. Mange perler på et ark i ulike størrelser.
  • Dobbelsidig limark
  • Microperler, klar, rundt hele mønsterpanelet. Linda har poser på 500 gram. Mye perler!
  • Snøkrystallpunch
  • Hvitt embossingpulver med glitter.
  • Vannmerkeblekk fra Versa Mark
Som vanlig har jeg svertet kantene med Distress ink, walnutstain. Jeg brukte limputer for å skape en 3D effekt med snøkrystallene.

Nå skal jeg kose meg videre med mitt neste prosjekt :-)


Klem fra Cathrine






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails