fredag 11. november 2011

Enda mer juleglede fra Papirdesign :)

Har enda litt ark igjen og har brukt litt rester og slikt til å lage litt julepynt. Fant maler i siste Magnolia Ink.
Artig å lage noko anna enn vanlige kort.

Aller først et lite julehus. Det er ca 5 cm høyt og ikkje store greiene, men feks passe
på eit juletre (her plassert på ein potteplante...)
Har brukt Bazill craft og baksida av arket Nissefar.
Taket er laga med Martha Stewart punchen Doily lace.


Døra er kutta ut med min egen elektroniske kuttemaskin,
og har fått julekrans av halvperler fra Papirdesign (mine nye favorittperler).


Det eine vinduet har fått blondegardin (TreL har utrulig masse fine blonder og bånd),
og på baksida er det bygd ein snømann (også fra eget "elektronisk" system).
Greina er stansa ut med punch og pynta med halvperler.


Her er huset fra andre sida.

Stjerna er en brettemal fra samme bladet og er bretta av eit 12x12 ark (igjen bazill craft).
Har dekorert med arket Julekveld (begge sider).
Stempelet på framsida er frå Stempelglede og bakgrunnen er stansa ut med en spellbinders dies.

 

På baksida av arket har eg stansa ut engler fra arket Englebarn - enkelt og greit :)

 

Som sagt veldig morsomt å lage noko anna enn flate kort.
Hadde for øvrig også laga eit julekort til, men det kunne eg ikkje finne i går.
Antageligvis eit teikn på at eg treng ei opprydding på rommet mitt.
Kortet blir lagt ut i bloggen så snart eg finn det igjen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails