fredag 14. oktober 2011

Bursdagskort og Bryllupskort

Nå nærmer det seg virkelig julescrappesesong her hjemme. Men jeg har enda et par prosjekter jeg vil vise fram som er i andre tema. Et bursdagskort til min datters venninne som selv er kreativ. Og et bryllupskort jeg har lovt lenge å vise fram. Pcn min er i bedre humør for tiden så det må utnyttes hihi!


På bursdagskortet har jeg brukt: 
papir - Pink Paislee - Butterfly garden/Nature Sancturay
Papir - Inkido - Scrap RH ros linduk
Halvperlene er fra Papirdesign :)
Teksten er stemplet med alfaen fra Kaisercraft Clear Stamps - Alpha - Typewriter font. Disse alfa stemplene er genial størrelse på altså!
Blomsten er Prima - Whisper Fairy with pearl og Prima Pebbels. Rubons kronen er fra Melissa Frances.
♥♥♥



På bryllupskortet har jeg brukt:
papir - Pink Paislee - Butterfly garden/Nature Sancturay
Stempeler: Papirdesign
Blomster: Roseknopp - Mulberry 6 mm - White 11109 og
Prima - Craftable Flowers.
Pearls - KC - Dot/Latte
På bokstavene har jeg først malt dem hvit, så de passet til kortet og så har jeg hatt på litt glittereffekt så klart hihi! Mitt favoritt produkt: Twinklets Diamond Dust 85gr

Det var det jeg hadde å vise akkurat nå. Men jeg oppfordrer dere til å ta en titt i TreL nettbutikk nå. Mange nye flotte produkter, spesielt fra Prima♥ Pluss dere som skal på helgetreffet her i Bodø denne helgen. Får en meget god treff rabatt hos Trel.
Scrappeklem fra
Linn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails