mandag 17. oktober 2011

Barndåp

Vi skal ha barndåp for Lykke, så da jeg fikk dette mønsterarket
Fabscraps-Vintage Baby /Umbrella nr 113739
av Linda,
Var det nettopp barndåp som inspirerte meg:)

Her har jeg laget en gavepose.
Har pynta en hvit papirpose, der har jeg brukt en rosa kartong som passer i
fargene til mønsterarket. Og en hvit kartong som jeg har laget
hjertebård på, med utstanser/punche (her er det mange å velge i )
Hjertemerkelappen har jeg stanset ut på cuttelbugen.
Festet den med rosa sløyfe og pyntet med rosa tyll nr 107774.

pyntet litt på baksiden også.
Innvitasjoner må man jo ha til barndåpen :), her har jeg laget en liten brette
konvolutt av kartong, å her passet det perfekt å bruke arket invitasjon fra
Papirdesign.
Sløyfen bruker jeg som lukke mekanisme.

Baksiden på invitasjonen.
Teksten skriver jeg inni,
(men disse små konvoluttkortene kan også lages som bordkort
med navnet på forsiden, med foreksempel et dikt eller vers inni)
Et kort til dåpsbarnet? :)
Det rosa arket med teksten" barndåp" er fra Papirdesign,
Blomsten er fra Prima,
Selv klebende pærler fra Papirdesign nr113455
Sommerfugelen er stanset ut med Punch nr 109279
fra Martha Stewart.
Som borkort har jeg laget denne posen.
Har brukt en liten celofanpose som jeg har lagt et gotterihjerte(smågodt) oppi.
Stanset ut hjerter som jeg har festet øverst i posen med
dobbelsidig tape. Pyntet med tyll og sløyfe på toppen.
Navnet skriver jeg nederst på det rosa hjerte.
Takk for at du titter:)

Isabell

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails