torsdag 2. september 2010

Og vi venter og vi venter....

Fikk dette nydelige arket hos Linda, og grublet litt på
hvordan jeg hadde lyst bruke det. Det ble en LO fra julaften i fjor.
Ungene ventet og ventet og ventet. På bestemor og bestefar,
på julenissen, på maten, på pakkene..... Men humøret var på topp. :o)



Selve arket er fra Creativ Imagination Winter Woodland/Die Cut/Under The Tree (art.nr.: 109305).
Har også brukt ark fra Kaiser Craft. Blingswirl fra Prima og Tiny Alfa fra MM.


Arket har et "hull" formet som et juletre. Her tok jeg et
stykke plastembalasje, som jeg embosset med Tim Holtz'
Regal Flourishes, og limte på baksiden:



Oppe i hjørnet har jeg stemplet med et nydelig clearstamp
fra Kaiser Craft - Tis The Season (art.nr. 110841).
Dette har jeg embosset med Distress embossingpulver i fargen Brushed Corduroy:




Ta en titt i butikken.
Masse nytt inne nå :o)

Klem,
Lise

1 kommentar:

  1. Så utrolig kult med det embosset treet :) Enda bedre i virkeligheten. Kom gjerne å se i butikken - Lise har lagt den igjen her :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails