lørdag 18. september 2010

Mer jul....

Har kost meg med to nye juleserier. En fra BoBunny og
en fra Kaiser Craft.

Først ute er BoBunnys "Noel"
Jeg har brukt arkene Tradition, Memories og Stripe.
Journal-arket er fra samme serie, tatt ut av Noteworthy Spiralbook.
Julekulene er Chipboard-stickers fra samme serie.
Ellers er det Thickers, og Tiny Alfa fra Kaiser Craft.



Denne LO'en har jeg laget på Craft-kartong fra Bazzill, som passer
utrolig godt til denne serien fra Kaiser Craft.
`tis the season heter den, og jeg har brukt arkene
Gift, Stocking og Choir.
Oppe i hjørnene har jeg stemplet med vannmerkepute.
Har brukt stempler som hører til serien.
Journal-kortet har jeg laget selv.
Tittelen er Tiny Alfa fra MM og Thickers fra American Crafts.



Ha en fortsatt fin lørdagskveld :)

Klem,
Lise

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails