søndag 27. juni 2010

"tur minner" Pynta eske.

Da er jeg ferdig med min store boks/eske jeg fikk av Linda:)


Slik så den ut før før jeg begynte å pynte den med papir
og pynt :)
110340 er nr i nettbutikken på boksen.


Har kledd esken med brun kartong, på forsiden har jeg brukt
mønsterarket Cappella/Messo fra Basic Grey
Rammene er chipbord jeg har malt hvit, å satt inn bilde av guttene.
Rosene er fra Prima og Kort&Godt.
Say it in pearls-Prima- nr 110157
Journaling Cards-BG- Capella nr 110337
med teksten "Tur Minner"
Minner = bokstaver fra Thickers nr 103297
Tur= er Stickers- mini alphabet 108464

Hjerteborden er med min nye Punch fra Martha Stewart :)
LIKER :)
7Rundt eska har jeg knytt bånde
-ew-Organza silkebånd brun nr 109567

Hva jeg har inni skal dere få se en annen dag;)
*
Takk for titten, å blir du fristet til å pynte en eske eller boks!
har Linda et stort utvalg inne i butikken TreL
*
Isabell

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails