mandag 19. oktober 2009

.:Reste-lo og en Prima sew cute LO ♥:.


De fleste sitter igjen med en hel gjeng rester...jeg og. fryktelig mye rester faktisk!
her har jeg sopa sammen noe småtterier jeg hadde liggende.
Har brukt :
prima embalasje (min nye favoritt alså!! -Go green!!)
pompoms
båndrest fra søstrene grene
teresa collins stempel 'crush notepad'
inkadinkado clearstamp bambi
thikers chit chat
doodlebug simply sweet i sort og rosa
prima krystallhjerte
Hello Kitty hode fra en hårspennne Thea ødelagde..ehhe! fint for mor!

_____________________________________




forelska meg totalt i de nye 'sy-arka' til Prima jeg! Passet perfekt til bildet av Tuva og Lucy som slapper av på sofaen sammen.♥ for ikke snakke om alt det andre prima har..ehhe!
Her har jeg brukt:
Prima sew cute med hjerter
bølgepapp
crackle paint picket fence
Tim holtz billetter
Stempelglede- vennskap
Mm binders
halvperle 8 mm
bradsramme K&G
Prima bling
prima blomster
mulberry roser
Melissa frances gipsrosett
MM taghjerte-ramme (flatklemt)
vanlig tags sverta med chalk
bånd fra may arts
fjær
gammel bokside
tørr våtserviett..hehe!
Prima embalasje
gesso
Halvperler 'latte' Kaiser kraft
Prima say it in crystals centerkisses
Glansbilde
7 gypsies ring dangles

Håper mange shopper disse arka fra prima, de er helt utrolig nydelige!
Takk for du titter!

1 kommentar:

  1. Så bra :D OG takk for flott bidrag. Rester..ja... vi burde bruke opp, så dette var en god ide :D

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails