mandag 10. august 2009

Lykke til! Kort til Linda <3

Her er et kort jeg har laget til Linda selv <3

Hmmm noe må være feil med Blogspot for tiden, fordi det jeg skriver blir borte :( Dette har skjedd både i denne bloggen og i min egen hmmmm. Så dette blir 3dje gang jeg skriver dette innlegget....

Vel jeg får fortelle igjen at jeg har laget bakgrunnene på kortet selv. Ved å lage Glaze (maling og gel medium) Jeg har malt på akvarellark lag på lag, har også limt på et lag med noteark og brukt overføringsteknikken også på et noteark. I tillegg har jeg stemplet endel motiv og brukt bladgull langs kantene på kortet, på Primabladene og på blomsten laget med spellbindersdies inni kortet. Jeg har også laget en egen Linn mix hihi, med maling, Tim Holtz distress refill farve og multimatt medium fra Claudine Hellmuth. Det er det brune langs høyre kant. Jeg har inni kortet brukt Molding Paste som jeg har brukt brayer på og rullet forsiktig over, da kom disse tråd/tre strukturen fram. Da det tørket tok jeg å rullet over med mørk maling :D

Det som er så genialt med TreL er at i butikken finns utstyr og medium til alt fra kortlagere, scrappere, mixed media og papirartister. Noe for enhver alltid :D Og nå framover kommer det såååååå mye fint inn, har fått sniktittet pittelitt og bare GLED dere. For å si det slik jeg følger med nettbutikken hver dag hihihi!

Husk du kan se detaljebilder hvis du klikker på bildene og vil du se enda mere detaljer og vite mere så titt inn i bloggen min. www.linnsfristed.blogspot.com
Håper alle får en kreativ uke <3 <3 <3

Hjertelig hilsen Linn

For those of you who can not read Norwegian, I have written about this card in my blog in English :D Have a creative week everyone!

5 kommentarer:

  1. ...And maybe you could think in putting the blog also in english so we, that aren't norwish, can understand what's written... :-))
    It would be nice!!! :-$
    Hugh. Andrea.

    SvarSlett
  2. Åh - kjempelekkert kort!!

    SvarSlett
  3. Hi Andrea, in my blog I have described the prosess and card in english :D If you want to know the details and so fourth just take a look www.linnsfristed.blogspot.com

    SvarSlett
  4. Og så glad jeg ble for kortet. Man blir aldri ferdig å titte på det! Nydelig :)

    SvarSlett
  5. Nydelig kort! Og så lekker bakgrunn du har laget :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails