fredag 7. august 2009

Blogg Candy - Alveland & Wilton i butikken

De deilige såpene fra Alveland dufter i et lite hjørne i hyllene i butikken. Bare naturlige produkter er brukt - så ingen sterk såpelukt. Såpene ligger under nyheter i butikken.


http://www.alveland.no/ kan du lese om såpene - her er et lite utdrag fra nettsiden til Alveland;


"De hjemmelagde såpene fra Alveland inneholder bare naturlige ingredienser. Her er ingen kunstige tilsetningsstoffer eller konserveringsmidler, men nok av kjærlig håndarbeid og masse god tid. Det tar én og en halv måned fra røra lages til det ferdige såpestykket får sitt magebind og er klar til bruk. Kaldrøring bevarer alle de gode virkestoffene i oppskriftene. Moltebær, blåbær, Nordlyshonning, brennesle, og geitmelk fra Andøya er bare noen av de spennende ingrediensene i våre såper. Og i bunnen av det hele – bare det aller beste for huden din; Olivenolje, sheasmør og kakaosmør.Såper laget med omtanke blir også fantastiske å vaske seg med. Det merker du når du legger et såpestykke fra Alveland i hånden."


Du kan kan være den heldige å få tilsendt badebomber & et stykke blåbærsåpe fra Alveland. Alt du trenger å gjøre er å fortelle om såpene, som nyhet hos nettbutikken http://www.trel.no/ - og sett en link til denne bloggen i din blogg. Husk å kommenter under (med link til din blogg), så du blir med i trekningen. Trekker en heldig vinner neste fredag.




I tillegg til såper har jeg også fått inn litt wilton former. Det kommer mer - følg med. Noe rakk jeg allerede å bli tom for - før jeg hadde fått lagt dem ut under nyheter. Jo, tror mange scrappere er gode bakere :) og glad i pynte kaker og muffins. Venter inn pynt i løpet av dager (og mye er bestilt inn på nytt). Det er bare å glede seg!

8 kommentarer:

  1. Dette høres spennende ut. Har lagt ut den glade nyheten i bloggen min og linket både til nettbutikken og bloggen.

    Gratulerer med ny butikk og flere spennende vareslag....

    Kommer nok til å stikke innom en eller annen gang! :)

    SvarSlett
  2. Kjære Linda <3
    Selvfølgelig vil jeg være med å spre ryktet om ny butikken din (:
    Har jo bare så vidt hatt tid til å stikke hodet inn til deg.., men gleder meg veldig til å se nøyere på alt det nye og spennende du har tatt inn!
    Vi sees!
    Klem fra Anneli <3

    SvarSlett
  3. heia!
    gleder meg til å komme innom å se i nybutikken. Blir nok en tur i neste uke når jeg er tilbake fra ferie :D har penger igjen som skal brukes på diverse stasj.

    har lagt ut link til nettbutikken

    SvarSlett
  4. Såpene høres helt supre ut og for meg som elsker å bade er badebombene midt i blinken. Blir nok med på neste bestilling fra meg.
    Gleder meg til å se alle nyhetene du vil få inn i løpet av seinsommeren og høsten.

    Gratulerer med nytt butikklokale. For oss som av naturlige grunner bare er nettkunder kommer det bilder fra den nye butikken i bloggen?

    har selvsagt lagt inn innlegg i bloggen min, må jo det ettersom dette er en av butikkene jeg er veldig glad i:-)

    SvarSlett
  5. Oi oi! Elsker disse såpene fra Alveland :) Har kjøpt multesåpe og en med sånn spa-såpe på messer tidligere, og de er utrolig deilige, lukter så godt!
    Men jeg har bare et bittelite stykke igjen så det hadde passet fint med en blåbærduftende såpe ja *lol* Har lagd en blogcandybanner som jeg har puttet i sidebaren på bloggen min, med link.
    Link til butikken din har jeg da hadd siden jeg lagde blogg :)

    SvarSlett
  6. Gratulerer med flott ny butikk og god respons hos kundene !!
    Har linket til dere i bloggen min og vil gjerne bli med på bloggcandyen ..

    SvarSlett
  7. Jeg har hatt lyst å prøve Alveland-såper lenge, så selvfølgelig sprer jeg den gode nyhet og prøver å vinne :) Har linket til både nettbutikken og bloggen deres i bloggen min .

    SvarSlett
  8. Vinneren ble Lisbet :) GRATULERER!
    Ta kontakt med meg, så sender jeg såpene :)

    Mvh
    Linda

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails