søndag 21. juni 2009

Gavepose

Endelig litt nytt fra meg :o) Tror sommeren har "tatt" meg litt..... *knis*

Har laget en gavepose , med dette nydelige arket fra Kaiser Craft.
Utformingen er ganske enkel. Man lager to paneler som er litt større enn en papirpose, og limer den på hver side av posen. Jeg har brukt to lag bazzill og et lag mønsterark. Det ene litt mindre enn det forrige. Da blir det passelig stivt til en pose på denne størrelsen (Ca 5x9") Og så pynter man etter ønske.
Her har jeg brukt hamptråd og en charm.
Teksten står inne i en ramme som jeg har laget ved hjelp av Deckled Rectangles fra Spellbinders, og festet med 3D-puter for å få litt dybde.


På baksiden henger det en tag, som jeg har stanset ut fra en QK-dies og inket.


Takk for at du titter.

Ta en titt i butikken til Linda. Hun har fortsatt 25% rabatt før flyttingen, og det er masse godsaker igjen :o)

1 kommentar:

  1. Så herlig piratgavepose :) Knallstilig :D Takk takk, Lise :D

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails