onsdag 13. mai 2009

God bedrings kort

Heisann! Endelig noe nytt fra meg og mere kommer fortløpende. Dette er igjen et ROSA prosjekt hihi! Melissa Frances sine ark og produkter er bare så fantastisk, får aldri nok!


På kortet har jeg brukt:

Mønsterark -Melissa Frances - Robin og Basic Grey - Mønsterark i Paper pack, Rubons - Melissa Frances - Doodles og Congratulations, Bånd - May Art - Solid w/chenille dots/pink, Grungeboard - Nature, Crackle Paint - Picket Fence som jeg har blandet med Paint Dabbers Pink Sherbet for å få den farven jeg ville ha :) Og så de kule Applique set fra Melissa Frances måtte jo og med i et hjørne. Rålekre er de :D

Mere kommer veldig snart :D Ha ei kreativ uke alle sammen og titt innom hos Linda og se de rååålekre nye mønsterarkene hun har fått inn! OMG jeg skal løpe og kjøpe helt klart!

Scrappehilsen fra Linn

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails